۱۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۴۶

جوادی در گفتگو با مهر:

خادم دوباره اهالی کشتی را دور هم جمع کرد/ وزیر ورزش از کشتی حمایت کند

خادم دوباره اهالی کشتی را دور هم جمع کرد/ وزیر ورزش از کشتی حمایت کند

عضو هیات رئیسه فدراسیون کشتی در حاشیه رقابتهای جام تختی، گفت: خادم با برگزاری باشکوه جام تختی توانست دوباره تمام اهالی و بزرگان کشتی را دور هم جمع کند.

ابراهیم جوادی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: رقابتهای امسال از نظر کمی و کیفی و همچنین حضور تیم های خارجی در طول 20 سال اخیر بی سابقه بود چرا که ما شاهد حضور برخی از گوش شکسته هایی بودیم که سالها گوشه نشینی را پیشه کرده بودند و حاضر به همکاری با فدراسیون های قبلی نبودند.

وی در ادامه گفت: این اتفاقات امیدوارکننده در جام تختی و بازگشت کشتی ایران به جایگاه واقعی و مطلوب خود، نشان دهنده این است که کشتی به اهل خود سپرده شده چرا که اگر غیر از این بود شاهد حضور پرتعداد بزرگان کشتی، هنر و سیاست در مراسم افتتاحیه جام تختی نبودیم.

دارنده چهار مدال طلای جهان افزود: خادم و همکارانش در عمل پاسخ منتقدان خود را دادند و با برگزاری منظم و در خور شان جام تختی نشان دادند در عرصه برنامه ریزی و اجرا از قابلیت های خوبی برخوردارند.

جوادی خطاب به وزیر ورزش خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است وزیر ورزش باید در برطرف کردن مشکلات مالی فدراسیون کشتی حمایت و همکاری بیشتری نشان دهد و جامعه گوش شکسته ها را یاری کند. هم اکنون مسیر کشتی هموار و رو به روشنی است و حیف است که اسیر مشکلات و مسائل فدراسیون های قبلی شود.

وی در خاتمه سطح کشتی های روز اول جام تختی را بسیار بالا و مطلوب دانست و گفت: مصاف میهمانان خارجی و مدعیان داخلی در چهار وزن نخست این رقابتها بسیار دیدنی و حساس بود و در برخی اوقات هیچکس نمی توانست نتیجه کشتی را پیش بینی کند.

کد خبر 2230994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha